obsluga w recepcji pretensjonalna i niezbyt przjęta nowym klientem, zero kontaktu np. wzrokowego, krotkie zdawkowe odpowiedzi, pomimo tego ze spytano mnie czy jestem 1 raz (a byłam) nie zmienilo to podejscia ze np. mam sama poszukac szatni... obluga fryzjera bardzo dobra, przedstawil sie, zaprosil na stanowisko wysluchal na czym by mi zalezalo, zaproponowal cos od siebie po czym przeszlismy do konkretow, efekt zadowalajacy pozegnanie rowniez, i znowu ladujemy przy repecji, gdzie pomimo wielu promocji zamieszczonych np. na stronie www nie spytano mnie czy posiadam karte ikea, na wejsciu wisial plakat ze do kazdego sciecia i farbowania, (czyli sie zaliczam) jest dodawany prezent-woda termalna, natomiast mnie o tym nie poinformowano ani obdarowano, nie zaproszono ponownie i w ogole pani na recepcji do wymiany.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.