Skusiłam się jakiś czas temu na poranna kawę w Starbucksie. Weszłam do lokalu, w którym jest miło, ciepło, schludnie, aż chce się tą kawę wypić. Moją uwagę zwróciła ciekawa dekoracja, nieco świąteczna, miłe dla oka. Obsługa sympatyczna, dobrze spełniająca swoje zdanie. Zaproponowano mi kilka opcji do mojego wyboru, życzono miłego dnia. Doceniam takie obsługiwanie klienta. Jeśli chodzi o sam produkt, według mnie, nie wyróżnia się w żaden sposób.
Jakiś czas temu wybrałam się na zakupy, moim celem było kupno spodni. Weszłam do sklepu, ekspedient pozwolił mi się chwilę rozejrzeć. Doceniła to, że nie przybiegł do mnie w momencie kiedy przekroczyłam próg sklepu. Podszedł, grzecznie wypytał czy potrzebuje pomocy, po odpowiedzi twierdzącej wypytał jakie to mają być spodnie, zaproponował kilka par, bez problemu wymieniał rozmiary. Chciał pomóc, ale nie miał zamiaru "wciskać'. Bardzo sympatyczna , nienachalna obsługa. Z chęcią tam powrócę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.