Opinie użytkownika (1)

Kontakt telefoniczny z...
Kontakt telefoniczny z pracownicą firmy Aviva/dawniej:Commercial Union. Pracownica nie umiała/nie chciała odpowiedzieć na pytanie skąd wzięła numer telefonu. Początkowo monolog dotyczył wyboru OFE(Otwartego Funduszu Emerytalnego), jednak gdy dowiedziała się, że mam szczegółowe informacje na ten temat i nie zmienię funduszu, szybko rozpoczęła opowieść o dobrodziejstwie FI (Funduszy Inwestycyjnych).Mało rzeczowa treść wypowiedzi, ogólnie zarysowane informacje, iż oszczędzać należy, słabe przygotowanie merytoryczne do telefonicznego kontaktu z klientem, bardziej przypominające błaganie o spotkanie , niż fachowe doradztwo finansowe.Ogólnie złe wrażenie, gdyż 10-minutowa rozmowa odbyła się na zasadzie odbijania piłeczki w fazie początkowej, kończąc na próbie przedstawienia oferty, która mnie nie dotyczy, gdyż FI posiadam, ale pracownica "zapomniała" mnie spytać, czy jestem chociaż trochę zainteresowana przedstawianą ofertą.

Edyta_152

28.10.2009

Aviva

Placówka

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi