Być może Topaz jest dobrym sklepem pod względem towaru, marcherdaisingu, cen. Ale to co w tym sklepie jest poniżej poziomu krytyki to obsługa klienta na kasach. Nie jednokrotnie zostałam po prostu przepchnięta z kolejki - dzień dobry nie usłyszysz, kasjerka zaczyna obsługę od : karta stałego klienta - nie wiem czy to pytanie czy co. 80 % kasjerek nie uśmiecha się. Nie jednokrotnie moje "do widzenia" obeszło się echem. W tych kasjerkach nie ma tyle uprzejmości i życzliwości co np. w TESCO. Kiedy podczas kasowania przypomniałam sobie o tym, że muszę kupić jeszcze chleb, poinformowałam o tym kasjerkę a jej odpowiedź brzmiała : BIEGIEM! Nie jestem z tymi paniami na ty, a obsługa klienta nie dopuszcza takich zachowań. Dla niektórych kasjerek ta praca jest chyba karą. Osobiście jestem za tym aby młode osoby pracowały na kasach ale w Topazie to się nie sprawdza. Reasumując : sklep na tak, obsługa klienta na nie!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.