Opinie użytkownika (2)

Ten hipermarket odwiedzam...
Ten hipermarket odwiedzam tylko wtedy kiedy muszę (ze względu na godziny otwarcia sklepu oraz produkty których nie ma gdzie indziej). Ceny w sklepie są często bardzo wysokie, często zdarza się, że produkty nie mają cen i trzeba kilkakrotnie biegać do czytnika, czasami nie ma nawet kodów kreskowych, bardzo często ceny z półki nie zgadzają się z tymi z rachunku. Trudno jest znaleźć obsługę "na sklepie", a panie są zabiegane i nieprzyjemne w kontakcie. Najgorsze doświadczenia mam jednak z obsługą przy kasie, kilka razy zdarzyło się, że wyszłam bardzo rozzłoszczona, ponieważ pan kasjerka wręcz miała do mnie pretensje, że nie chce kupić artykułu(który już nabiła na kasę), którego cena na na rachunku nie była zgodna z informacja "na półce", raz usłyszałam że mam sprawdzać ceny w czytniku cen, na co zapytałam czy mam najpierw przeskanować wszystkie produkty w czytniku a potem podejść do kasy? , kasjerka tylko na mnie prychnęła ze złością, podobna sytuacja miała miejsce ze dwa razy, uważam że to bardzo nieprofesjonalne. Oczywiście nie wszystkie panie kasjerki w ten sposób się zachowują i ja tez rozumiem, że może być tak, że ktoś ma gorszy dzień, ale powtarzalność tych sytuacji skutecznie zraziła mnie do robienia zakupów w tym sklepie.

Dud23

04.01.2016

Tesco

Placówka

Gdynia, Nowowiczlińska 35

Nie zgadzam się (0)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w tym hipermarkecie ponieważ jestem bardzo zadowolona zarówno z oferty jak i obsługi w tym miejscu. Zalety dotyczące samego funkcjonowania sklepu i pośrednio obsługi to: bardzo dobre ceny i duży wybór produktów na stosunkowo małej przestrzeni(zakupy nie są męczące), w sklepie jest czysto i panuje w nim porządek,produkty są dobrze oznakowane czyli: nie ma kłopotu ze znalezieniem cen przynależnych do danego artykułu, są rzetelne informacje o promocjach, jest informacja o cenie produktu za kg, sporadycznie zdarza się, że cena "z półki" nie zgadza się z tą na rachunku. Co do bezpośredniego kontaktu z obsługą, to też mam bardzo dobre doświadczenia. W miarę łatwo jest znaleźć "panią na sklepie", zdarzyło się, że nie mogłam znaleźć produktu z gazetki promocyjnej i zawsze ktoś z obsługi go ze mną poszukał, był przy tym bardzo miły i kontaktowy. Przy kasie też nie ma kłopotów, kolejka posuwa się szybko, panie kasjerki są miłe i co mnie zawsze pozytywnie zaskakuje, nawiązują ze mną kontakt w taki sposób, że często przy kasie wywiązuje się jakaś miła "ludzka"pogawędka-to zachęca mnie do robienia kolejnych zakupów w tym sklepie. Jedyne co mi się nie podoba to poczucia chaosu i zatłoczenia w galerii sklepu.

Dud23

04.01.2016

Kaufland

Placówka

Mrągowo, Wolności 4c

Nie zgadzam się (0)
19.01.2019
Odpowiedź firmy
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Gdyni przy ul. Morskiej. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi