Opinie użytkownika (2)

Obserwacja w dziale...
Obserwacja w dziale wędlin/serów:W/w dzial ogólnie wyglądał schludnie i czysto. Na dziale serów i wędlin była tylko 1 Pani. Oprócz mnie w kolejce była 1 osoba czekajaca za mną. Kiedy próbowałam wybrać odpowiednią wędlinę zauwazyłam, że był bardzo mały wybór juz tych pokrojonych, te które były niestety były wysuszone i niepetyczne. Ponieważ jedna z wedlin zainteresowala mnie bardziej a nie zauważylam ceny porosiłam Pania obsługującą aby podała mi cenę i ukroiła 20 dkg. Pani zaskoczona prośbą odpowiedziała ze nie wie ile ta szynka kosztuje i nie pokroi jej bo jest duzo innych juz skrojonych, a poza tym jest z działu serów a nie z wędlin. Na moje pytanie a gdzie jest pani od wędlin? odpowiedziała: nie wiem... sytuacja nie wymaga więcej komentarza.Nie kupiłam nic z tego działu, przypomniała mi się sytuacja z lat 80-tych.

Dorota_865

24.02.2012

Real

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 67

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do punktu obsługi klienta Orange TP aby uzyskac informacje n/t przygotowywanej dla mnie oferty jako stałego klienta. Zanim weszłam do środka zauważyłam 4 stanowiska obsługi i 3 pracowników.Poza tym czekających na konsulatcję było około 15-17 osób! Nie majac innego wyjścia stanełam w kolejce i zarezerwowałam miejsce słowami " kto z Państwa ostatni? - to ja będę za Panem". Cały punkt był schluny i czysty, telefony odpowiednio wyeksponowane i bez śladów dotykania, Ulotki były ułożone i niczego nie brakowało. Pomimo czystosci , w punkcie panowała temperatura zbliżona do 27 stopni Celsjusza, bylo gorąco i duszno. Czas oczekiwania zajął mi mniej więcej 2 - 2,5 h i to nie jest żart. Po pierwszych 45 minutach chciałam już zrezygnować ale powoli stanowiska zaczęły kończyć konsultację z jednymi i "kolejka się ruszyła" więc postanowiłam czekać dalej. Po 2,5 gziny oczekiwania nadeszła moja kolej, pomijająć fakt niesamowitego uczucia jak wygranej na loterii, moja konsultacja zajęła ok 20 minut.Pani która mnie obsługiwała była miła, kompetentna i szczera. Z niesamowitą cierpliwością odpowiadała na moje pytania i pokazywała aparaty telefoniczne. Była schludnie ubrana i miala firmową koszulę. Pełen profesjonalizm!Podsumowująć: Firma powinna zatrudnić więcej osób i stworzyć więcej stanowisk pracy; pracownicy zasługują na nagrodę w cierpliwości i profesjonalizmie! Przez 2,5 godziny żadne znich nie wyszło na przerwę , nie mówiąc o toalecie czy napiciu się szklanki wody.

Dorota_865

24.02.2012

Orange

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 67

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi