Jakiś czas temu otwierałam konto w mBanku w Galerii Askana w Gorzowie Wlkp. Byłam bardzo zadowolona z kompetentnej obsługi. Pani w Banku była bardzo miła i wyjaśniła mi wszystko bardzo dokładnie i szczegółowo. Konto otworzone zostało w dogodnym przedziale czasowym, dodatkowo udzielono mi wszelkich informacji o które pytałam. W dniu dzisiejszym również odwiedziłam bank w celu informacji o kredytach w mBanku. Ponownie zaskoczyła mnie bardzo miła i kompetentna obsługa tej samej Pani oraz Pana. Udzielono mi wszelkich informacji o doradztwie kredytowym i w najbliższym czasie na pewno tam wrócę. Jestem zadowolona z obsługi oraz wyboru tego banku. Z pewnością będę polecać tę placówkę i obsługę personelu Banku.
Witam serdecznie. W imieniu mBanku, uprzejmie dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi naszych Pracowników mKiosku w Gorzowie Wlkp.
Pani opinia jest dla nas cenna i stanowi motywującą informację zwrotną.
Mamy nadzieję, że w dłuższej perspektywie korzystania z usług naszego banku, będzie Pani zadowolona na takim samym poziomie, jak w chwili obecnej. Zachęcamy także do zapoznania się z ofertą mBanku na naszych stronach internetowych: www.mBank.pl, W razie jakichkolwiek pytań, pozostajemy do Pani dyspozycji w placówce oraz na czynnej całą dobę mLinii pod numerem: 801 300 800 z telefonu stacjonarnego lub +42 630 08 00. Pozdrawiam, Magdalena Szoć, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.