Pracownicy hotelu, restauracji i spa byli mili i przyjaźnie nastawieni, jednak udzielane przez nich informacje były zdawkowe, mało wyczerpujące np w spa odnośnie oferowanych zabiegów. Brakowało dobrego przepływu informacji między recepcją spa i restauracją. Musiałam często tłumaczyć w tych miejscach z którego pokoju jestem i jaki pakiet mam wykupiony, co było irytujące. Musiałam również upominać się o rzeczy, które były gwarantowane w pakiecie, ponieważ obsługa o nich zapominała - np butelka wina do kolacji, dania wegetariańskie itp.
Słabo oceniam również organizację zabiegów spa, podczas weekendu byłam z chłopakiem i oboje mieliśmy w pakiecie zabiegi - jednak zaplanowane je tak bez konsultacji z nami, że każde z nas musiało czekać na drugie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.