Obserwacja miała na celu zweryfikowanie jakości obsługi klienta w punkcie kasowym - informacja odnośnie przysługujących posiadaczowi kart stałego klienta o możliwości wymiany punktów na upominki, polityki rabatowej itp. Uważam, że obsługa stara się być kompetentnta i rzetelna, niestety, zabrakło mi dokładnych informacji odnośnie możliwości przelania punktów z utraconej, aczkolwiek wciąż ważnej karty, na kartę wydaną ponownie.
Ogólne wrażenie o personelu jest pozytywne, jednakże są chwile, kiedy klient może czuć się pozostawiony sam sobie z problemem lub niestety przysłowiowo odesłany z kwitkiem. Dopiero moja ponowna analiza treści zawartch w folderze informacyjnym pozwoliła mi przekonać panią z obsługi, że to jednak ja jako klientka mam rację.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.