Dnia 19.08.2009r. odbyłam wizyte w Pzu Życie w Elblągu. Wizyta dotyczyła zgłoszenia szkody w związku z nieszczęśliwym wypadkiem. W biurze byłam ok godz 12 . Miałam już wypełnione formularze oraz wszelkie niezbędne dokumenty potrzebne do załatwienia danej sprawy . Myślałam ze zajmie to tylko chwilkę . Niestety myliłam się . Do przyjmowania takich głoszeń jest tylko jedna osobai, tóra pracuje do 14.A przedemną był jeszcze jeden interesant . Pani długo załatwiała sprawę więc ja podeszłam do okienka przed 14. Musiałam czekać aż Pani podpisze jakieś dokumenty bo pracuje do 14 i nie zdąży niestety i musi teraz . Oczywiście zostałam obsłużona, ale niestety trwało to ok 2 godzin które spędziłąm na samym czekaniu. I to mnie najbardziej irytuje. Pani była przemiła i wszystko mi wytłumaczyła ale niestety ten czas oczekiwania był okropnie długi .
Wygląd i miejsce obsugi klienta bardzo dobre, budynek i urządzenie sali obsługi klienta na najwyższym poziomie . Zachowanie i wygląd personolu też dobry . Najgorzej ocenię czas oczekiwania na obsługę.
Pragnę zaznaczyć , że w sali obsłgi klienta pracuje ok 6 Pań więc wydaje mi się , że jest to dużo osób i klient nie powinien tak dlugo czekać na obsugę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.