Wiedz pracowników placówki bardzo często pozostawia dużo do życzenia. Choć są bardzo dobrze i schludnie ubrani i charakteryzują się uśmiechem na twarzy nie szanują klienta. W kolejce do kasy czeka się dość długo, zdarzyło się nawet, że ponad godzinę – gdzie przede mną do obsługi były zaledwie 4 osoby.
Oferta PZU jest mało atrakcyjna i korzystam z ich usług tylko dlatego, że z dziada pra dziada moja rodzina ubezpiecza się w PZU i ja kontynuuje te ubezpieczenia. Jednakże umowy podpisuje już z inni towarzystwami ubezpieczeń.
Jeśli chodzi o standard obsługi - agent, który przyjeżdża do domu jest bardzo dobrze przygotowany i zawsze otrzymam odpowiedź na pytanie, które zadam ale jeśli chodzi o uzyskanie informacji w placówce czy na infolinii jest już z tym problem. Potrafię wykonać 3 telefony do trzech różnych osób i otrzymam 3 różne odpowiedzi na jedno i to samo pytanie.
Uważam, że generalnie bazują tylko i wyłącznie na tradycji i na tym, że nie chce się klientom przenosić „starych” ubezpieczeń do nowych towarzystw mimo, iż nawet te inne towarzystwa mają o wiele bardziej korzystniejsze oferty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.