Zadzwonił do mnie pracownik, chcąc przedstawić mi ofertę ubezpieczeniową, przygotowaną przez Bank dla posiadaczy kart kredytowych. Wysłuchałam kilku zdań nt oferty i delikatnie przerwałam rozmowę, gdyż zupełnie nie byłam tym zainteresowana ponieważ mam wykupiony taki produkt w firmie ubezpieczeniowej.Ku mojemu bardzo miłemu zaskoczeniu, Pan z którym rozmawiałam (sądząc po głosie, była to osoba w wieku 50+), nie był natarczywy, nie namawiał mnie na siłę, nie wywierał na mnie presji, że powinnam to kupić ponieważ jest to wspaniały produkt, nie przedłużał rozmowy w nieskończoność, tylko grzecznie podziękował za rozmowę i powiedział mi, że to dobrze, że już taki produkt posiadam.Super
Szukałam w aptece kremu przeciwzmarszczkowego. Na półkach kremów była bardzo dużo i bardzo starannie poukładanych. Niestety nie zauważyłam nikogo z obsługi, abym mogła wspólnie z osobą kompetentną dobrać sobie krem, który spełni moje oczekiwania (nie miałam ze sobą odpowiednich okularów, a literki na opakowaniach są zbyt małe). Podeszłam więc do stoiska, gdzie sprzedawane są leki. Pani mi odpowiedziała, że się na tym niezbyt dobrze zna, ALE zaprowadziła mnie do koleżanki odpowiedzialnej za kosmetyki i powiedziała, że zostawia mnie w rękach fachowca. Pani właśnie skończyłą obsługiwać klientkę i zajęła się mną. Na moją sugestię, że interesują mnie tylko te kremy, których próbki mogę dostać do przetestowania, podziękowała mi bardzo grzecznie za tę sugestię, gdyż nam obu zaoszczędzi to czas. I rzeczywiście, dostałam próbki z wyczerpującą informacją nt produktu.Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.