Skorzystałam z usługi wymiany punktów w programie Navigator, Pani która obsługiwała zrobiła wszystko jak należy, jedyne co mogę jej zarzucić to tempo w jakim obsługiwała, pomyslałam że poprostu bardzo jej sie nie chce dziś pracowac lub moja prośba o wymianę punktów na nagrodę sprawiła jej jakiś problem? Niesmak pozostał.
Płacąc za ubezpieczenie, Pani z kasy zauwazyła, że kończy mi się blankiet do wpłat, skierowała mnie do innego `okienka`, poniewaz było zajete, przejęła mnie Pani, która obsługiwała stanowisko obok, bez problemu wydrukowała i spięła mi nowe blankiety wpłat. Widziałm, że po mnie rówież inna kobieta prosiła o to samo, i tak samo jak ja została obsłuzona przez Panią ze stanowiska obok, organizacja pracy nie spowodowała tworzenia się kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.