Zamówiłam fotel obrotowy, który miał się pojawić w sklepie do odbioru do trzech tygodni od daty zamówienia klienta. Po czterech tygodniach zadzwoniłam o godz. 10:00 do obsługi sklepu z prośbą o informację dotyczącą towaru. Pan mnie poinformował, że nie może mi udzielić informacji o produkcie, gdyż nie może się zalogować do systemu, i że zadzwoni za 5 minut. Niestety po godzinie musiałam zadzwonić ja, aby usłyszeć, że pracownik, który miał się zająć tą sprawą będzie dopiero za godzinę... Poprosił o cierpliwość - co też uczyniłam. Dopiero o godz. 14:00 zadzwonił do mnie kierownik sklepu z informacją, że zamówiony produkt może być dostępny, ale za miesiąc/półtorej..... No cóż.... Fatalnie.... Miało być do trzech tygodni.... a okazuje się, że do trzech... ale miesięcy!!!!!! Nie polecam. Zrezygnowałam z zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.