Dwa tygodnie temu kupiłam okulary przeciwsłoneczne. Dostałam do nich sztywne wyprofilowane etui. W niedziele rano wyciągam okulary w etui z torebki, otwieram a okulary pęknięte z prawej strony na zgięciu. Udałam się do sklepu aby zgłosić reklamację. Gdy ekspedientka zobaczyła jaka to usterka bez wahania uznała mi reklamację i od razu dostałam nową taką samą parę okularów i większe etui (prawdopodobna przyczyna uszkodzenie okularów było za małe etui które za mocno ściskało okulary). Myślała, że będę musiała czekać aż producent naprawi usterkę i uzna reklamację ku mojemu zaskoczeniu od razu dostałam nowe okulary.
Miła fachowa obsługa. Gdy przymierzyłam sandałki i stwierdziłam, że nie leżą na stopie tak jak powinny, pani sprzedawczyni potwierdziła to co mówię (nie próbowała mi na siłę ich sprzedać). Wtedy zaproponowała podobny typ sandałów twierdząc, że z tych będę zadowolona ponieważ są naprawdę wygodne i rzeczywiście tak było jestem bardzo zadowolona z zakupu i z obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.