Personel chętny do pomocy zarówno w wyborze odpowiedniego rodzaju wyceny odzieży jak i innych zakresach usługi. Hala sprzedażowa która należy do jednych z większych sprawia wrażenie ładu i porządku. podłoga czysta, ubrania pogrupowane według rodzaju, ceny itp. Personel na bieżąco uzupełnia ewentualne braki i porządkuje nieład. Odpowiednia ilość przymierzalni niewątpliwie pozytywnie wpływa na jakość usługi. Godziny otwarcia pozwalają na spokojne zakupy zarówno w godzinach porannych jak i popołudniowych. Ceny adekwatne do rodzaju asortymentu. dodatkowym atutem jest kącik dla dzieci.
Personel niechętny do pomocy przy kasach samoobsługowych. Nie wyraża się do klientów w sposób kulturalny a przy pomyłce przy doliczaniu towaru do rachunku sugeruje klientowi próbę kradzieży. Sklep nie posiada stanowiska umożliwiającego sprawdzenie poprawności działania sprzętów elektronicznych przed zakupem co niejednokrotnie skutkuje zakupem przez klienta sprzętu wadliwego, bez możliwości wymiany na pełnowartościowy czy zwrotu gotówki. Jedynym wyjściem z sytuacji jest reklamacja ciągnąca się w nieskończoność. Poza tym na porządku dziennym są niewłaściwe opisy produktów na półkach głównie dotyczy to ich cen.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.