Przyszłam do sklepu zainteresowana konkretnym modelem bielizny w czarnym kolorze.Sprzedawczyni bardzo szybko do mnie podeszła, za szybko, miałam wrażenie jakby pilnowała mnie. Zapytałam o interesujący mnie kolor bielizny. Sprzedawczyni sprawdziła i poinformowała mnie że nie ma go. Sprzedawczyni wskazała mi inny model, jednak nie zachęcała do przymierzenia. Z własnej inicjatywy nie zaproponowałam że przymierzę i sprzedawczyni wróciła do układania bielizny. Na tym wizyta się zakończyła.
Sprzedawczyni szybko (po ok 3 minutach) zainteresowała się mną i zaproponowała pomoc. Dowiedziała się czego szukam (znalazłam spodnie i chciałam dobrać do nich żakiet, dowiedziała się o rozmiar i starała się mi dobrać odpowiedni model. Niestety nie było tej kolorystyki. Sprzedawczyni zapytała czy potrzebuję tego na konkretną okazję i zaproponowała mi inne ubrania. Odnosiła odzież do przymierzalni żeby było mi wygodnie, cały czas miałam wrażenie że interesuje się mną. Dopytał mnie również na kiedy potrzebuję to ubranie i poinformowała o terminie kolejnej dostawy towaru - zachęciła mnie w ten sposób do wizyty. W czasie płacenia sprzedawczyni poprosiła mnie o cierpliwość ponieważ terminal bardzo wolno działał, dbała o to żebym nie denerwowała się długim oczekiwaniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.