Opinie użytkownika (5)

Klienci są mile...
Klienci są mile traktowani jak zawierają ubezpieczenie, jak się stanie szkoda to nie ma kto klientem się zająć. Dzwoniąc na infolinię obiecują szybkie załatwienie problemu i że za max 2 dni przyjedzie rzeczoznawca i oceni szkodę a tak na prawdę czekać trzeba dużo więcej. Ubezpieczenia są bardzo drogie i nie są wart swojej ceny. Obsługa jest nieprzychylna do klienta jeśli ten chce zrezygnować z ich usług. Dopiero wtedy są proponowane klientowi zniżki.

Dominik_30

24.12.2009

PZU

Placówka

Włoszczowa, ul. Partyzantów 48

Nie zgadzam się (22)
Miła i przyjemna...
Miła i przyjemna atmosfera panująca wśród pracowników co przekłada się na uprzejmą obsługę klientów. obsługa klientów jest bardzo szybka a zarazem konkretna. w instytucji tej wszyscy interesanci są mile przyjmowani a osoby tam pracujące chętnie udzielają informacji i wyjaśniają wątpliwości potencjalnemu klientowi.

Dominik_30

12.05.2009

Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości

Placówka

Krasocin, Macierzy Szkolnej 16

Nie zgadzam się (19)
Żeby załatwić jakąś...
Żeby załatwić jakąś sprawę w Urzędzie Gminy w Krasocinie trzeba poświęcić pół dnia. Osoby tam pracujące są niemiłe, nieuprzejme, trudno im jest nawiązać dobry kontakt z zainteresowanymi. Dużo osób jest w starszym wieku którzy powinni przejść na emeryturę ustępując miejsca młodszej kadrze pełnej chęci do pracy i zapału.

Dominik_30

12.05.2009

Urząd Gminy Krasocin

Placówka

Krasocin, Macierzy Szkolnej

Nie zgadzam się (22)
Uczelnia posiada budynek...
Uczelnia posiada budynek w dość dobrym stopniu utrzymania, jednak dalekie od wymagań studentów. jeśli chodzi o wyposażenie w uczelni ławki są od krzeseł za bardzo oddalone co powoduje złą postawę siedzącą studentów. Na korytarzach jest za mało krzesełek co powoduje że studenci podczas przerwy przesiadują na parapetach bądź podłodze która nie zawsze jest czysta. Bufet uczelni jest nieprzystosowany do dużej liczby studentów, jest za mały i posiada za mało personelu co powoduje duże kolejki podczas przerw. Profesorowie często spóźniają się na wykłady i często nie potrafią przekazać odpowiednio wiedzy osobą słuchającym. Osoby pracujące w kwesturze uczelni są bardzo mili i uprzejmi wobec studentów, chętnie odpowiadają na wszystkie pytania i pomagają w razie jakichkolwiek wątpliwości. W dziekanacie uczelni osoby tam pracujące są również uprzejmi i mili.

Dominik_30

12.05.2009

WSEiP

Placówka

Kielce, Jagiellońska 109 A

Nie zgadzam się (28)
Personel sklepu o...
Personel sklepu o bardzo wysokiej kulturze osobistej. Klienci obsługiwani są szybko a zarazem bardzo konkretnie. personel ma dużą wiedzę o sprzedawanym przez siebie towarze. Odpowiadają na wszystkie wątpliwości klienta a w razie potrzeby pomagają dokonać odpowiedniego wyboru. Są przy tym bardzo mili i uprzejmi czym nie zrażają do siebie potencjalnych klientów.

Dominik_30

12.05.2009

Europlus

Placówka

Włoszczowa, Kilińskiego 8

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi