Odwiedziłem sklep Lidl w Krakowie na ul. Wysockiej, aby zrobić codzienne zakupy spożywcze. Sklep był czysty, zadbany i dobrze zorganizowany, a alejki umożliwiały swobodne poruszanie się.
Na plus oceniam możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus – dzięki niej mogłem zeskanować zakupy telefonem, co znacznie przyspieszyło cały proces przy kasie. Dodatkowo aplikacja oferuje atrakcyjne promocje i kupony rabatowe, co pozwala sporo zaoszczędzić.
Asortyment sklepu jest szeroki, jednak zauważyłem brak niektórych produktów – np. nie udało mi się znaleźć czerwonej pasty curry, której szukałem. To trochę obniżyło komfort zakupów.
Obsługa była uprzejma i dostępna w razie potrzeby, a przy kasach panowała sprawna organizacja.
Zakupy w Lidlu oceniam pozytywnie. Sklep jest czysty, dobrze zaopatrzony i nowoczesny dzięki aplikacji mobilnej, choć warto zadbać o lepszą dostępność niektórych produktów egzotycznych.
Ostatnio odwiedziłem sklep Carrefour w Krakowie w Centrum Handlowym Nowe Czyżyny w celu zrobienia zakupów spożywczych. Oferta produktów jest bardzo szeroka – duży wybór świeżych warzyw i owoców, mięsa oraz ryb. Zależało mi na dobrej wołowinie i udało mi się ją bez problemu znaleźć.
Sam sklep był czysty i dobrze zorganizowany, produkty znajdowały się na swoich miejscach, dzięki czemu łatwo można było odnaleźć potrzebne artykuły.
Obsługa przy kasach samoobsługowych była na plus – pracownicy byli pomocni i zawsze obecni. Minusem jest fakt, że część kas bywa nieczynna, co powoduje tworzenie się kolejek i wydłuża czas zakupów.
Zakupy oceniam pozytywnie, oferta i obsługa stoją na dobrym poziomie, a drobne usprawnienia w liczbie czynnych kas poprawiłyby jeszcze komfort wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.