Dnia 17.03.2013r byłem na zakupach w hipermarkecie Tesco na ul. Drogowców. Promocja jest aktualna dla danego okresu, konkretnie przedświąteczne gratisy za zakupy powyżej 150zł. Półki były pełne towaru, niczego nie brakowało, panował ogólny ład i porządek. Na stanowiskach takich jak wędliny, ryby, sery byli widoczni pracownicy, na których reakcję/podejście trzeba czasem trochę dłużej poczekać. Brakowało jedynie pieczywa co jednak było do zrozumienia z uwagi na dzień tygodnia i porę (Niedziela, po 18:00). W kolejce do kasy stała przede mną tylko jedna osoba. Obsługa była bardzo sprawna. Pani kasjerka grzecznie mnie przywitała, poinformowała o aktualnych promocjach. Prawidłowo przyjęła płatność kartą. Na koniec podziękowała, życzyła miłego dnia i uprzejmie mnie pożegnała. Było to bardzo profesjonalne i miłe, byłem bardzo zadowolony z wizyty. Niestety jakość obsługi, konkretnie powitanie i pożegnanie klientów tego hipermarketu nie jest chyba realnie respektowanym standardem, ponieważ najczęściej podczas zakupów kasjerzy potrafią mnie obsłużyć używając tylko jednego słowa- ceny zakupów, co jest dla mnie bardzo irytujące.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.