W dniu 11.04.2012 o godzinie 11:20 przyszedłem na spotkanie z doradcą finansowym w celu zapoznania się z ofertą depozytową jaką reklamowali na stronach internetowych. Wchodząc do placówki Pani uprzejmie mnie przywitała i poprosiła o wypełnienie krótkiej ankiety. Po jej wypełnieniu podziękowała mi za poświęcony czas i poprosiła abym usiadł i poczekał na osobistego doradcę. Doradca klienta przyszedł już po krótkiej chwili ubrany w garnitur, krawat oraz kolorystycznie dopasowaną koszulę do logo firmy. Zaproponował kawę lub herbatę po czym udaliśmy się do boksu obsługi interesanta. Doradca bardzo skrupulatnie poprzez zadawanie pytań rozpoznał moje potrzeby i cele po czym dopasował idealną ofertę do nich. Opowiedział sposób działania oraz rozrysował ja na kartce. Rozmowa przebiegła w bardzo miłej atmosferze i przyjaznej. Pracownik wykazywał oznaki pełnego profesjonalizmu i kompetencji wraz z zaangażowaniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.