Wypowiadajac umowe ubezpieczenia komunikcyjnego spotkałem się niemiłą obsługą. Starsza Pani (w wieku około 60 lat) robił łaskę że przyjęła moje wypowiedzenie o godzinie 15:00 gdyż, za pół godziny zamykano odddział. Pomijająć już wiek tej Pani zadała mi pytanie dlaczego rezugnuję z ubezpieczenia w tej firmie. Oczywistą odpowiedzią jest przeciez żę mam tańsze ubezpieczenie gdzie indziej, tak wiec odpowiedziałem że nie podoba mi sie Pani firma... na co ona odpowiedziała że przeciez tak długo jest obecna na rynku,że nie powiniem rezygnowąc. Ogólnie rzecz biorąc taka osoba nie powinna pracować z dziale obsługi klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.