Opinie użytkownika (1)

Nie polecam tej...
Nie polecam tej firmy. Operator nalicza opłaty bez podłączenia usługi. Wystawia również zawyżone faktury. Podpisałem z Netią umowę na internet światłowodowy i telewizję. Firma wysłała do mnie niekompletny sprzęt do świadczenia usługi (tylko dekoder bez modemu) i umówiła technika do podłączenia. Wybrałem się do salonu netii w Lubinie gdzie pani powiedziała mi, że nie wie dlaczego nie wysłano modemu. Mam zaczekać na technika, bo być może on będzie miał modem ze sobą. Okazało się ze technik nie ma modemu, podłączy tylko dekoder, a usługa zacznie działać w momencie gdy firma dośle modem i połączę go z dekoderem. Niestety w momencie podłączenia samego dekodera otrzymałem od netii SMS że usługa działa i zaczęto mi naliczać opłaty. Po rozmowach w biurze netii i infolinii dowiedziałem się że firma nie ma w magazynie modemu i nie wiadomo kiedy będą mieli. Musiałem wysyłać emaila z reklamacjami. Firma miała 30 dni na odpowiedź. W końcu modem doszedł. Od podpisania umowy do otrzymania kompletnego sprzętu minęło 1,5 miesiąca. Oprócz tego na dwóch fakturach z rzędu firma zawyżyła kosztu usług i naliczyła większe opłaty niż powinna. Korekta nastąpiła po mojej prośbie. Nie wiem co byłoby dalej z fakturami, ale dwie źle naliczone faktury z rzędu to nie jest dla mnie przypadek. Jeśli korzystacie z tej kiepskiej firmy to przeglądające sobie faktury. Oszuści są na każdym kroku. Ja zerwałem z Nimi umowę i przeszedłem do trochę droższej ale bezproblemowej konkurencji. Firma dno, biuro w Lubinie również.

DawidLysko_ysIM

22.05.2024

Netia

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi