Profesjonalna obsługa. Klient od razu dowiaduje się nawet więcej niż by chciał. Niektórych może to drażnić (narzucanie się klientowi), aczkolwiek mi nie przeszkadza. Widać sfokusowanie na kliencie i tym, aby jak najlepiej przedstawić swoje usługi. W końcu o to wm chodzi, prawda?
"Chcielibyśmy poinformować o przyjęciu zgłoszenia i utworzeniu dla niego nowego tematu.
Nasz konsultant zapozna się z wiadomością i odpowie najszybciej jak to możliwe. (przeważnie w ciągu 48 godzin).
Dziękujemy za cierpliwość".
Takim automatycznym komunikatem raczy nas firma. Tyle że nie do końca jest on spójny z rzeczywistością. Firma nie płaci na czas i nie odpowiada na wiadomości. W moim przypadku na odpowiedź czekałem 9 dni, a i tak niczego konkretnego się nie dowiedziałem. Nie dość, że kontakt okropny, to jeszcze mamy ludzi, którzy są bliscy bankructwa. Co więcej, nie przeszkadza im to ciągle reklamować swoich usług.
(opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.