Od momentu kiedy moje córka pojawiła się na świecie często odwiedzam sklep Kowal i Syn w Głogowie. Znajdę tam wszystko czego tylko potrzebuję dla dziecka. Towar bardzo dobry jakościowo, ceny przystępne a obsługa bardzo profesjonalna. Ilekroć chcę coś kupić jestem bardzo mile obsłużona, personel podchodzi bardzo indywidualnie do każdego klienta, cierpliwie pokazuje asortyment i wszystko tłumaczy. Zawsze mogę liczyć na fachową pomoc. Minusem jest położenie sklepu - na piętrze, gdyż chcąc wejść tam z wózkiem i dzieckiem trzeba się wspiąć po stromych schodach bez podjazdu.
Do lecznicy Basset trafiłam przez przypadek z maleńkim trzytygodniowym synkiem mojej suni. Bardzo się obawiałam tej wizyty, gdyż wcześniej mieszkałam we Wrocławiu i tam miałam profesjonalną opiekę weterynaryjną dla moich psów. Jak tylko weszłam zostałam ciepło przywitana przez panią z recepcji, po dość długim oczekiwani (było bardzo dużo czworonożnych pacjentów) weszłam do gabinetu. Pani doktor przeprowadziła ze mną wywiad na temat dolegliwości mojego pupila, bardzo gruntownie go zbadała i postawiła diagnozę - okazało się, że trafioną w 100%. Byłam pod wrażeniem profesjonalizmu i zasobu wiedzy pani weterynarz. Od tamtej pory psy z mojej hodowli są objęte opieką weterynaryjną lecznicy Basset i tryskają zdrowiem.
Od dziecka noszę okulary i miałam ich już bardzo dużą ilość jak również trafiałam do różnych optyków. Jednak gdy trafiłam do zakładu optycznego "Sokołowski" zobaczyłam co to znaczy profesjonalny dobór okularów. Obsługa miła ale co najważniejsze bardzo dobrze zna się na swoich obowiązkach. Pomoc w doborze oprawek znakomita, ponieważ mam zaburzone widzenie bez odpowiednich szkieł to w dobieranych oprawkach robią zdjęcia i mogę sobie spokojnie pooglądać efekty. Mimo iż z tym tematem borykam się od 25 lat to na tak profesjonalne podejście nigdy nie trafiłam.
W opisywanym sklepie często robię zakupy, jednak zawsze wymaga to ode mnie bardzo dużo cierpliwości. Placówka jest czysta, dobrze zaopatrzona i robienie zakupów było by przyjemnością gdyby nie oczekiwanie przy stoisku z mięsem a potem przy kasach. W sklepie zazwyczaj jest dużo kupujących więc ilość personelu powinna być dostosowana do ilości kupujących. Tymczasem kolejki do zazwyczaj otwartej tylko jednej kasy są ogromne, taka sama sytuacja ma miejsce przy stoisku z mięsem.
Jestem audytorem w firmie Secret Client i dostałam zadanie przeprowadzania badania w Getin Banku w Chocianowie. W wyznaczonym terminie udałam się pod podany adres w celu przeprowadzenia badania lecz okazało się, że pod tym adresem na ma oddziału Getin Banku. Sprawdziłam również okoliczne uliczki ale tam również nie znalazłam tego banku. Skontaktowałam się z koordynatorem projektu, który był zaskoczony zaistniałą sytuacją i odesłał mnie do domu. Zostałam również poinformowana, że ostanę połowę wynagrodzenia, co jest dla mnie nieadekwatna kwota ponieważ na dojazd do miejsca badania poniosłam dwa razy większe koszty. Do dnia dzisiejszego nikt i firmy Secret Client nie skontaktował się ze mną w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Pani Dario, dziękujemy za cenną obserwację. Nikt nie jest nieomylny ale staramy się aby nasze pomyłki (tak przyznajemy się) zostały naprawione. Oczywiście skontaktowaliśmy się z Panią Darią i wypłaciliśmy PEŁNE wynagrodzenie wraz ze zwrotem kosztów dojazdu. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy. ponieważ dzięki Pani Darii znaleźliśmy pewien słaby punkt w naszym systemie, który szybko został naprawiony.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.