Od dłuższego czasu jestem klientem tej sieci gdyż sklepy ta mają ciekawą i zróżnicowaną ofertę produktów w atrakcyjnych cenach w przeciwieństwie do pozostałych marketów. Niestety od niedawna przestałem kupować mięsa w krakowskim markecie przy ulicy Norymberskiej 1. Powodem jest bardzo niska jakość obsługi pań pracujących na dziale mięsnym. Zawsze się grzecznie i uprzejmie zwracam do pań aby wybrane przeze mnie mięso cienko pokroić. Za każdym razem w bardzo awanturniczym tonie panie mi odpowiadają że nie pokroją mi tak cienko bo później zostawię to mięso gdzieś na sklepie. W innych placówkach Kaufland w Krakowie czy w innych marketach nigdy nie ma z tym problemu. Interwencja u kierownika sklepu nic nie pomogła - panie stały się jeszcze bardziej nie uprzejmie i za każdym razem mówią że mają wędlinę już tylko pokrojoną. Następnym razem zwrócę się chyba po pomoc do kierownika regionalnego. Chciałbym zostać dalszym klientem gdyż mam ten sklep po drodze i mięso jest bardzo smaczne , natomiast jakość obsługi przez panie na mięsnym jest poniżej krytyki. Podkreślam że w innych marketach nie z tym problemu. Serdecznie proszę o interwencje w tej sprawie,. Data obsługi: 31-08-2016 godzina 18:30-19:00.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.