Opinie użytkownika (1)

Moja opinia dotyczy...
Moja opinia dotyczy jednego ze sklepów Mix Electronics w Katowicach. Ponieważ zgodnie z wytycznymi zawartymi w mailu przesłanym do mnie, tym razem może to być opinia z wcześniejszej wizyty lub nawet opinia przekazana przez znajomych, potraktuję ją bardziej jako refleksję wydobytą z pamięci, dotyczącą zeszłorocznego zakupu nawigacji GPS. Ponieważ uważam, że w takich ocenach bardzo ważna jest rzetelność i etyka, dlatego tym razem nie podam dokładnego miejsca, gdyż moje wspomnienia nie są konkretne i mogę odnieść się tylko do niektórych aspektów relacji z klientem. Z drugiej strony mam świadomość, że to ogólne subiektywne wrażenie, utrwala się jako opinia, która przekazywana innym ludziom buduje wizerunek firmy, który to w konsekwencji wpływa na to ile ludzi i w jakim zakresie chce z usług takiej firmy korzystać. Otóż będąc zupełnym laikiem i wykazując zupełną niechęć i antypatię do wszystkiego co ma związek z elektroniką, musiałam kupić nawigację GPS na prezent. Chciałam aby sprzęt był dobry, tani, ale nie miałam ochoty zagłębiać się sama w tajniki działania i porównywania jakościowego między różnymi rodzajami. Dlatego w wybranym przeze mnie pierwszym sklepie Mix Electronics udałam się wprost do sprzedawcy z zapytaniem o GPS-y. Co prawda nie wyraziłam werbalnie oczekiwań co do tego, że to sprzedawca od początku do końca „poprowadzi mnie za rączkę” w gąszczu niezrozumiałych dla mnie sprzętów, więc sprzedawca zaprowadził mnie do półki na której GPS-y były ustawione. Poczułam rozczarowanie, tym bardziej, że wcześniej sporo czasu naczekałam się aż sprzedawca załatwi poprzedniego klienta. Dla mnie było logiczne i oczywiste, że czekając około 10 minut oczekuję czegoś więcej niż doprowadzenia do półki. Zadałam Panu pytanie dotyczące takich właściwości jak: zasięg za granicą, dokładność itp. W zasadzie Pan uprzejmie wskazywał mi że nic do końca nie wiadomo, trzeba cos dokupić, ale nie umiał powiedzieć ile to będzie kosztowało, nie umiał również wskazać mi czy konkretne modele, które wcześniej zasugerowali mi znajomi będą dostępne w tym sklepie, w jakim czasie i za jaka cenę. Przez cała rozmowę Pan był uprzejmy, nie wykazywał oznak zniecierpliwienia, ale niestety nie wykazywał również żadnej inicjatywy, żeby do czegoś mnie zachęcić czy coś zaproponować. Ponieważ odpowiadał bardzo zdawkowo tylko na moje pytania, nie zachęcił mnie do zakupu i wzbudził we mnie przekonanie, że w sklepie tym nie ma nic szczególnie interesującego i już więcej do niego nie zajrzałam. Reasumując: Nie mogę sprzedawcy zarzucić nic konkretnego, był uprzejmy, schludny, jednak brak parafrazowania, dopytywania, porządkowania merytorycznego formułowanych przeze mnie oczekiwań spowodował, iż nie rozpoznał do końca moich potrzeb. Nie rozpoznając potrzeb nie udzielił merytorycznych adekwatnych do moich pytań odpowiedzi. Nie wykazał żadnej inicjatywy, aby wskazać mi coś godnego polecenia, wartościowego.(swoją drogą porównując podobny asortyment w innych sklepach nie było tam dużego wyboru poszukiwanego przeze mnie sprzętu). I mimo, że był uprzejmy- na początku będąc w kontakcie z innym klientem przekazał mi informacje, że zaraz do mnie podejdzie, mimo, że utrzymywał kontakt wzrokowy, pożegnał się ze mną i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu, nie pozostawił na mnie wrażenia osoby kompetentnej a co najwyżej mającej dobre chęci. No cóż w efekcie przeszłam kilka sklepów konkurencyjnych i kupiłam nawigację tam gdzie sprzedawca dokładnie mnie wypytał przedstawił kilka modeli dokładnie je omawiając i…. obniżył cenę do ceny, którą na dany model posiadała konkurencja. I jeszcze jedna rzecz, która nasunęła mi się na koniec- w sklepie było dość ciemno i przez to nie dość widoczne były ceny i opisy przy metkach. Jednak nie to było największą uciążliwością, gdyż moim zdaniem to co przede wszystkim zapada nam w pamięć, wpływa na naszą opinie i decyduje o nastawieniu w kontakcie z firmą – to nie rzeczy i sprzęt, LECZ KONTAK Z CZŁOWIEKIEM.

Danuta_23

01.09.2009

Mix electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
22.02.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Danuto. Dziękujemy za cenne spostrzeżenia dotyczące jakości obsługi klienta w naszym salonie. Z pewnością weźmiemy je pod uwagę. Zapraszamy ponownie!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi