Po wizycie w placówce Home Broker, dobrze mogę wypowiedzieć się jedynie o pośredniku kredytowym, którego wiedza jest użyteczna. Jeśli nie jest się specjalistą, można dowiedzieć się kilku kwestii na temat kredytu i przeprowadzić symulację wysokości rat. Choć pośrednik wprowadził mnie w błąd informując, że stosunek wysokości odsetek do kwoty kredytu w spłacanej racie przez cały okres kredytowania jest taki sam, lecz tak nie jest. Osoba odpowiedzialna za nieruchomości była słabo przygotowana i miała nieaktualne dane na temat ofert deweloperów, wraz z komórkami lokatorskimi i miejscami parkingowymi. Później okazało się, że bez wiedzy i zgody dokonała zgłoszeń do baz danych deweloperów blokując tym samym możliwość otrzymania u tych deweloperów zniżki na nieruchomość z tytułu bycia nowym klientem lub z tytułu polecenia kogoś kto kupił już mieszkanie!
W sklepie jest mała ilość personelu. W przypadku poszukiwania produktu, bardzo trudno jest spotkać kogoś z obsługi, aby zapytać, gdzie w sklepie dany produkt się znajduje i czy jest dostępny. Przy stanowiskach obsługowych z nabiałem, wędlinami i mięsem długie kolejki na kilkanaście minut oczekiwania, a często obsługują tylko jedna lub dwie osoby. Pozostałego personelu brak. W sklepie jest czysto, gdy sytuacja tego wymaga, szybko pojawia się personel sprzątający. Zdarza się, że na półkach można spotkać produkty, których termin przydatności kończy się tego samego dnia lub minął dzień czy dwa dni wcześniej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.