Kaufland to dość nowy market w Świeciu, więc jego wygląd jest jeszcze, bardziej niż przyzwoity i dość estetyczny. Ceny jakie oferują są bardzo atrakcyjne, jednak z asortymentem bywa już różnie. Sklep sprawia wrażenie, że mają dosłownie wszystko, jednak gdy robi się konkretne zakupy, nie jest już tak różowo. Często brakuje takich prostych rzeczy jak filet z kurczaka czy banany. Personel, zwłaszcza przy kasach jest więcej niż kompetentny, wszyscy są schludni i ubrani jak trzeba, jednak Panie na stoisku mięsnym obsługują z wielką łaską. Jest jeszcze coś co mnie strasznie mierzi w działaniu tego sklepu. Otóż często jest tak, że jak stoi jakiś towar na półce i jest cena pod nim, niejednokrotnie okazuje się, że to cena czegoś innego. Ja jako klient wiadomo, patrzę na cenę pod towarem i pewny siebie idę dalej, potem człowiek wychodzi jeszcze na głupka, gdy idzie do punktu obsługi klienta zgłosić złą cenę. Może też powinno się patrzeć co się kupuję, jednak to personel, który układa towar powinien zadbać, aby wszystko było ułożone prosto i przejrzyście. Czynnik ten diametralnie zaniża moją ocenę, mimo to dalej robię tam zakupy, jednak bardziej ostrożnie, co też zajmuje więcej czasu, ale takie błedy są karygodne.
Byłem po świętach w Media Expercie, sam sklep zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz wygląda przyzwoicie, jednak nie jest on stary. Trzeba nadmienić, że z czasem mają coraz atrakcyjniejszą ofertę asortymentową i cenową. Obsługa też jest dobra, zawsze doradzą, pomogą, nienagannie ubrani w tych żółtych firmowych koszulach. W każdym razie chciałem tylko zobaczyć ceny pralek, jednak zobaczyłem okazyjną cenę na pewien film dvd, więc postanowiłem dokonać zakupu. Stanąłem przy kasie, nikogo tam nie było, za mną zaczęli gromadzić się inni klienci. Powoli rosło zniecierpliwienie i irytacja, a ludzi nie ubywało, w końcu po 7-9 minutach oczekiwania zostaliśmy obsłużeni. Nie wiem z czego dokładnie to wynika, może z braku personelu, bo Panie, które siedzą w punkcie ratalnym, obsługują też kasę. Być może to wina samego personelu, który nie potrafi rozłożyć sobie obowiązków, przecież nie każdy klient w sklepie kupuje na raty. Tak czy inaczej taka sytuacja, nie zdarzyła się po raz pierwszy i pewnie nie ostatni. Gdyby nie to dałbym +4, ponieważ bez tego naprawdę wszystko jest jak najbardziej w porządku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.