Obserwacja przeprowadzona zostało w dzień, pogoda słoneczna, wolna od opadów.
Badania rozpoczęto od sprawdzenia stanowiska do tankowania (dystrybutora), pistolet służący do nalewania paliwa był czysty, stanowisko wyposażone zostało w wiaderko z wodą i myjką do czyszczenia szyb, ręczniki papierowe w ilości wystarczającej dla kilku klientów, kosz na śmieci (niewielka ilość śmieci w środku świadczy o jego opróżnianiu). Podjazd miejsca do tankowania był wolny od śmieci oraz świeżych plam po oleju, benzynie. Idąc do budynku stacji benzynowej nie zauważyłem, aby leżały jakieś śmieci a więc teren czysty. W budynku panował porządek, podłoga była czysta, podobnie jak szyby oraz punkt kasowy towar wyłożony na półkach w sposób schludny. W chwili wejścia do budynku czynne były dwie kasy, w czym jedna obsługiwała również strefę Wild Bean Cafe. We wspomnianej strefie również panował porządek. Widocznych było dwóch pracowników obsługi stacji benzynowej. Do badania wybrano stanowisko kasowe pierwsze od drzwi wejściowych. Pracownika (mężczyzna) powitał mnie słowami „Proszę” bez uśmiechu - wyraz twarzy mógł świadczyć, iż był zmęczony. Po podaniu numeru stanowiska, na którym tankowałem swój pojazd pracownik poinformował mnie o kwocie, jaką mam do zapłaty. Następnie podałem swoją kartę płatnicza oraz kartę na punkty BP, wtedy pracownik spytał „faktura, paragon?”, po otrzymaniu odpowiedzi przepuścił moją kartę przez terminal i poprosił mnie o wprowadzeni kodu PIN, transakcja przebiegła w sposób prawidłowy. Na zakończenie pracownik oddał mi karty oraz wydruk z terminala i paragon fiskalny i bez słów pożegnał. Ubiór pracownika obsługującego moją osobę był najprawdopodobniej zgodny z przyjętym image Firmy (ciemne spodnie jasnoniebieska koszula z krótkim rękawem), zastrzeżenia budził fakt, iż na koszule ubraną miał odblaskową kamizelkę. Powyższe uniemożliwiło mi stwierdzenie czy pracownik posiadał identyfikator. Ponadto uważam, iż kamizelka taka powinna być ubierana tuż przed tankowaniem gazu do pojazdu klienta. Podsumowując wyniki przeprowadzonego badania stwierdzam, że pod względem czystość i porządku kontrolowana stacja nie budziła zastrzeżeń. Niestety postawa pracownika pozostawia wiele do życzenia, nie wymagam, aby ktoś witał mnie ze sztucznym uśmiechem wystarczy uprzejmość w postaci zwykłego „Dzień Dobry” na przywitanie i „Dziękuje, Do widzenia” bądź „Dziękuje i zapraszam ponownie” na pożegnanie. Zastrzeżenia mam również tak jak pisałem już powyżej do ubrania pracownika a dokładni do tej nieszczęśliwej kamizelki odblaskowej nie sądzę, aby noszenie kamizelki w budynku stacji benzynowej a szczególnie na stanowisku kasowym zawarte zostało w projekcie wizualizacji marki BP.
Jeżeli chodzi o podsumowanie oceny dotyczące "oferta, cena, asortyment" jest dlatego taka niska bo ceny paliw na kontrolowanej stacji benzynowej są jedne z najwyższych w mieście.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.