Opinie użytkownika (3)

Zbliżający się koniec...
Zbliżający się koniec ubezpieczenia OC, to czas kiedy należy zapoznać się z ofertami konkurencyjnych towarzystw ubezpieczeniowych. Tak właśnie trafiłem do Inspektoratu PZU. Oczywiście jak przystało na największego ubezpieczyciela w Polsce, w inspektoracie był zamontowany automat z numerkami. Pobrałem numerek i zacząłem czekać. Kiedy nadeszła moja kolej podszedłem do stanowiska i poprosiłem o przedstawienie oferty. Pani życzliwym głosem przedstawiała mi kolejne produkty i ze szczegółami wymieniała jakie przywileje będę posiadał przy zakupie polisy. Jakież było moje zdziwienie kiedy zapytałem o cenę. PZU okazało się najdroższym towarzystwem ubezpieczeniowym. Szkoda, że nawiększy w tym przypadku znaczy również najdroższy.

Damian_89

01.09.2009

PZU

Placówka

Kielce, Duża 21

Nie zgadzam się (26)
Skuszony gazetka promocyjną...
Skuszony gazetka promocyjną sklepu wybrałem się zakupić nowy aparat fotograficzny. Przy wejściu do sklepu natrafiłem na tablicę informacyjną o rozmieszceniu asortymentu, dzięki czemu bez problemu trafiłem na stoisko foto. Na miejscu przywitał mnie pan, który bez wahania podszedł do mnie i zaoferował pomoc. Poprosiłem, aby polecił mi model aparatu fotograficznego oraz opowiedział o jego zaletach i wadach. Byłem mile zaskoczony kiedy opiekun stoiska zaczął opowiadać o funkcjach, zaletach i wadach każdego aparatu zwracając uwagę na takie detale jak np. ile przeciętnie trzeba czekać na naprawę aparatu (jest to związane z tym czy serwis danej firmy jest w Polsce czy w innym kraju). Jestem zadowolony z obsługii w tym sklepie. Mam nadzieje, że właśnie takie podejście do klienta bedzie coraz powszechniejsze.

Damian_89

23.08.2009

Media Expert

Placówka

Kielce, Chęcińska 14A

Nie zgadzam się (13)
Po wejściu do...
Po wejściu do hipermarketu starałem się znaleźć stoisko z daniami gorącymi. Chciałem skorzystać z promocji:2 hot-dogi w cenie jednego. Były one zapakowane razem. Kiedy poprosiłem pracownika, aby jednego podgrzał a drugiego zapakował na wynos, on oburzył się i powiedział, że albo biorę dwa podgrzane albo wogóle. Następnie poszedłem kupić całą ryzę papieru. Do półki gdzie znajdowały się ryzy przyczepiona była kartka, że aby zobaczyć i porównać jakość papieru nie należy rozrywać ryzy tylko udać się do punktu obsługi klienta. Kiedy dotarłem na miejsce i poprosiłem o zademonstrowanie różnic dwóch wybranych rodzajów ryz, pracownik oznajmił, że oni tutaj nie mają papierów demonstracyjnych a wszystkie informacje o nich znajdują się na odpowiednim stoisku.Obsługa więc nie była miła i fachowa. Robię tam często zakupy ale pierwszy raz spotykam się z taką niewiedzą i nieuprzejmością wśród pracowników.

Damian_89

09.06.2009

Tesco

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi