Do jakości obsługi w Hipermarkecie nie można zbyt mocno się przyczepić, jedyne co mógłbym powiedzieć negatywnego to sytuacja która mnie spotkała kilka dni temu. Stałem w kasie ponad 5 minut, poszedłem do punktu informacji i dostałem bon na 5 zł, następnego dnia stałem jeszcze dłużej, więc znowu udałem się w tym samym celu i nagle padam ofiarą nieprzyjemnego spojrzenia, pani z informacji najpierw pyta mnie o to przy której kasie stałem, odpowiadam a następnie prosi o ukazanie paragonu, odpowiedziałem że na jakiej podstawie skoro na wywieszce nie ma napisane nic o paragonie.Tak więc moim zdaniem albo powinno zostać to dopisane albo bon powinien być wystawiany bez paragonu. Poza tym małym incydentem sklep jest bardzo dobrze zorganizowany, nie sposób znaleźć w nim przeterminowane produkty, po trwającej 40 min próbie zrezygnowałem. Obsługa jest bardzo miła, potrafi dogadać się i wskazać produkty które szukamy lub doradzić coś w ich miejsce.W sklepie jest zawsze czysto i nigdy nie śmierdzi. Kasjerki są miłe i zawsze uśmiechnięte
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Elblągu. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pan nadal naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.