Miałem przyjemność odwiedzić Browar Tyski. Jestem bardzo zadowolony. Przy załatwianiu i rozmawianiu z Panią w recepcji, uzyskałem wszystkie informacje jakie były mi potrzebne do zorganizowania wycieczki. Byłem zadowolony z ceny, która była niska, a w dodatku każdy mógł spróbować piwa jak i dostać szklankę na pamiątkę. Gdy rozpoczęliśmy zwiedzanie, nasz przewodnik był bardzo towarzyski, żartował z nami, ale był tez bardzo kompetentną osobą, która potrafiła odpowiedzieć nam na każde pytanie. Teren bardzo ładny do zwiedzanie, a można również zobaczyć linie produkcyjną, o której przewodnik również może wiele powiedzieć. Gorąco polecam
Do lokalu przybyliśmy po długiej podróży. W ofercie, którą nam zaproponowano był dwudaniowy obiad w cenie 24 zł. Po wejściu do lokalu i zbliżeniu się do stołów, zauważyłem że grzejniki, i podłoga są brudne i pokryte kurzem. W szklance z sokiem pływała mucha. Gdy zasiedliśmy obsługa przyniosła jedzenie. Ku mojemu zdziwieniu był jednak jedynie samo drugie danie. Składało się z łyżki stołowej ziemniaków, średniego kotleta i czerwonej kapusty z rzerzuchą. Do jakości jedzenie nie można mieć pretensji ponieważ było dość dobre, lecz taka porcja nie powinna być nazywana obiadem. Gdy czekaliśmy na tą drugą część dwudaniowego obiadu, doczekaliśmy się jednak informacji "proszę wyjść i czekać na zewnątrz". jak nam potem powiedziano, ten obiad miał tyle kosztować, ponieważ mieliśmy zwiedzać całą Piramidę łącznie z kuchniami (pod kątem BHP - taki kierunek studiów mam). Okazało się, że zwiedzanie polegało na przejściu po schodach do dwóch sal relaksacyjnych (jedna z nich równie brudna i zakurzona jak sala restauracyjna) i zobaczeniu jednego pokoju. Oburzeni podeszliśmy do osoby która nas oprowadzała i poprosiliśmy o wyjaśnienia. Po rozmowie udało nam się uzyskać częściowy wzrost kosztów. Jestem bardzo nie zadowolony z tego co tam zastałem.
Przybyłem do salonu, aby dowiedzieć się kilku informacji na temat komputerów i gier na konsole. Najpierw stojąc przy wystawach, podeszła do mnie Pani (po około 2minutach) z pytaniem czy w czymś może mi pomóc. Gdy odpowiedziałem twierdząco i zacząłem zadawać pytania na temat interesujących mnie części komputerowych, ów Pani okazała się osobą kompetentną i potrafiła odpowiedzieć na moje pytania. Gdy chwilę później podszedłem do Pana przy stoliku, aby zakupić wybraną grę na konsole, zostałem również przyjęty z uśmiechem i pełnym profesjonalizmem. Podczas całego pobytu (około 20minut) uzyskałem wszystkie informacje jakie były mi potrzebne, oraz zakupiłem produkt, który mnie się spodobał.
Z racji tego, iż powoli kończy mi się umowa, postanowiłem pójść dowiedzieć się czy będą mieli dla mnie jakieś oferty specjalne, o których wcześniej mnie zapewniali. Po wejściu do Salonu musiałem wyczekać około 10-15min zanim zwolni się miejsce przy konsultancie. Postanowiłem ten czas wykorzystać, aby pooglądać telefony na wystawie. Podczas całego okresu oglądania telefonów nie podszedł do mnie nikt. Postanowiłem, że podejdę sobie zrobić kawę. Automat jest dość skomplikowany i mimo, iż osoba obsługująca klientów wchodzących nie miała dużo pracy to nie postanowiła mi pomóc. Gdy wreszcie nadeszła moja kolej, usiadłem przy konsultancie. Jak się okazało, nie mieli dla mnie nic specjalnego poza normalną ofertą, a w dodatku chcieli mnie przekonać do przejścia na abonament mimo tego, iż wyrażałem swój stanowczy sprzeciw.
Szukałem dobrej informacji na temat słuchawek bezprzewodowych. Po wejściu do sklepu powoli zmierzałem do interesującego mnie stanowiska. Postałem tam około 2min, gdy podszedł do mnie Pan z obsługi. Proponował mi różnorodne produkty, nie tylko te z górnej półki. Wypytywałem, też o jakość sprzętu, jak i gwarancje. Wszystko było ok. Nie odniosłem złego wrażenia, ale w 100% super też nie było, gdyż nie dostałem odpowiedzi na wszystkie pytania
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.