Jestem bardzo niezadowolony z poziomu obsługi restauracji w Jankach. Czekałem ze znajomymi na 3 dania główne i talerz przystawek party mix około 40 minut. Bułeczka firmowa była gumowata jak wyjęta przed chwilą zmikrofali. W przystawce brakowało kalafiorków, bo kucharz stwierdził,że się nie nadają. Podsumowując dania były niesmaczne i czas oczekiwania był za długi.
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Zadowolony Gość to cel naszego działania, dlatego jest nam przykro, że wizyta w naszej restauracji nie spełniła Pana oczekiwań. Pragniemy wyjaśnić, że celem działania naszych restauracji jest zachowanie wszelkich standardów Obsługi Gości jak również dostarczenie Gościom dań o jak najwyższej jakości. Jednocześnie zapewniamy, że szanując czas naszych Gości wymagamy by kelnerzy przestrzegali standardów dotyczących czasu obsługi Gościa natomiast od kucharzy by w sposób szczególny przywiązywali wagę do prawidłowego przygotowywania serwowanych dań. Dodatkowo pragniemy nadmienić, iż każda uwaga Gościa odnośnie serwowanych dań jest na bieżąco w restauracji weryfikowana w celu zapewnienia dań zgodnie z przyjętymi recepturami i oczekiwaniami Gości. Zapewniamy, że zwrócimy szczególną uwagę w tej właśnie restauracji na opisane przez Pana kwestie. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX i mamy nadzieję, że pomimo niedogodności jakich Pan doświadczył pozostanie Pan naszym Gościem. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.