Ciężko powiedzieć jak ocenić obslugę w tym supermarkecie. Ponieważ znajduje się on "dwa kroki" od mojego miejsca zamieszkania obserwacji jest dużo i podzielę je na na plusy i minusy. Zacznę od tych pierwszych. Otóż zauważylem, że mlodsze osoby, które tam pracują, cechuje optymizm i mile nastawienie do klienta. Wybór w sklepie jest spory. Największą zaletą jest mala liczba klientów; zakupy robi się więc blyskawicznie. Wady. Jest ich więcej. Niektórzy pracownicy sprawiają wrażenie, że są tam za karę. Bez uśmiechu, flegmatyczne ruchy. Z jednej strony praca nie należy do najprzyjemniejszych, ale sam pracowalem " na kasie" i wiem, że zależy to w eiększej mierze od czlowieka niż od funkcji, którą pelni. Dalej-jest drogo a wybór chociaż spory jest ciągle ten sam, brakuje nowych produktów. Odradzam kupowania wędlin, są poprostu nieświeże. I taki malutki minus; przy wejściu wiecznie brakuje koszyków i trzeba przejść pól sklepu żeby go sobie wziąść.Taśmy przy kasach nie dzialają i trzeba samemu przesuwać towar. Ogólnie niezbyt dobry sklep a odwiedzam go tylko ze względu na bliską odleglość.
Moja obserwacja dotyczy dzialu telekom, który zawiera w sobie telefony komórkowe oraz stacjonarne. Ogólna ocena jest pozytywna. Zacznę może od niewielkich minusów. Otóż największy nie leży jednak po stronie obslugi a dotyczy cen sprzętu, które są wysokie na tle konkurencji. Malutkim minusem jest to, że każdy towar, nawet telefon slaby, nie wytrzymaly jest wedlug obslugi bardzo dobry, widoczne jest parcie sprzedawcy na wynik. To powinno cieszyć kierownictwo MM, klientów już nieco mniej. Oprócz tego same pozytywy. Pan od obslugi posiada bogatą wiedzę, milą aparycje i cechuje się dużą chęcią pomocy. Polecam odwiedzenie tego dzialu, chociażby po to aby zobaczyć jak powinno zdobywać się klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.