Stację LOTOS w Chorzowie, której jestem częstym klientem ogólnie oceniam pozytywnie. Personel jest miły i pomocny, zawsze ubrany w firmowe ubrania pracownicze. Przy miejscu do parkowania jest zawsze dostępne wiadro z czystą wodą i płynem do mycia szyb. Natomiast w moim przypadku, gdy przyjeżdżam na stację najważniejsza jest szybkość obsługi. Posiadam samochód wyposażony w instalację gazową, dlatego nie mogę się sam obsłużyć i w tym celu wzywam pracownika obsługi. W tym momencie przeważnie jest zdenerwowanie, ponieważ pracownik długo nie przychodzi. Po kilku wezwaniach dzwonkiem, postanowiłem bezpośrednio poprosić pracownika obsługi o zatankowanie samochodu. Okazało się, że pracownik przeprowadzał prywatną rozmowę przez telefon. Niestety kilka razy mi się zdarzyło, że musiałem czekać na przyjście pracownika nawet ponad 5 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.