Pracownicy nie zareagowali gdy wszedł nowy klient, nawet nie został nawiązany kontakt wzrokowy. Dopiero po 10 minutach podszedł do mnie pracownik, ale nie miał identyfikatora. Kompetencję pracownika oceniam wysoko. Wadą lokalu jest brudna wykładzina, tylko jedno miejsce siedzące dla osób oczekujących na obsługę
Miło, czysto, schludnie. Szybka i sprawna obsługa. Wysoka jakość produktów. Rozsądna cena. Pracownicy na bieżąco sprawdzają produkty o krótkim terminie ważności. Są do dyspozycji klientów, są widoczni na terenie marketu. Gdy jest duża kolejka nprzy kasie, szybko reaguje kasjer i przywołuje sygnałem kolejnego kasjera, który rozładuje kolejkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.