Opinie użytkownika (2)

Pracownicy nie zareagowali...
Pracownicy nie zareagowali gdy wszedł nowy klient, nawet nie został nawiązany kontakt wzrokowy. Dopiero po 10 minutach podszedł do mnie pracownik, ale nie miał identyfikatora. Kompetencję pracownika oceniam wysoko. Wadą lokalu jest brudna wykładzina, tylko jedno miejsce siedzące dla osób oczekujących na obsługę

Dagmara_161

30.11.2011

Bank Millennium

Placówka

Zgorzelec, Staszica 4

Nie zgadzam się (0)
Miło, czysto, schludnie....
Miło, czysto, schludnie. Szybka i sprawna obsługa. Wysoka jakość produktów. Rozsądna cena. Pracownicy na bieżąco sprawdzają produkty o krótkim terminie ważności. Są do dyspozycji klientów, są widoczni na terenie marketu. Gdy jest duża kolejka nprzy kasie, szybko reaguje kasjer i przywołuje sygnałem kolejnego kasjera, który rozładuje kolejkę.

Dagmara_161

30.11.2011

LIDL

Placówka

Zgorzelec, ks. Jana Kozaka 1a

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi