Niebawem kończy mi się umowa na internet, a dziecko przeinstalowało mi internet. Nie potrafiłam odtworzyć stanu poprzedniego, za każdym razem pokazywało się, że jest brak podłączenia. zadzwoniłam na infolinie, na której długo czekałam na konsultanta, Pan był bardzo nieuprzejmy. Czułam się jak idiotka, która nie ma zielonego pojęcia o komputerze. W pewnym momencie przestałam słyszeć tego Pana, a on przerwał rozmowę. Zadzwoniłam ponownie, odebrała przemiła Pani, która powiedziała co robię źle. W trakcie rozmowy z nią również coś przerwało nam rozmowę, ta pani zaraz oddzwoniła i poprowadziłal mnie krok po kroku przez proces powtórnej instalacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.