W PZU Życie S.A. posiadam polisę "Uśmiech Dziecka". Kontaktowałam się poprzez infolinię z Centrum Obsługi Ubezpieczeń w celu aktualizacji danych oraz możliwości indeksacji składki polisy. Konsultant był miły a zarazem rzeczowy - poinformował o możliwościach zmiany danych w Punkcie Obsługi Klienta w Gorzowie Wlkp. bądź przesłania pocztą arkusza aktualizacyjnego. Na pytanie dotyczące indeksacji polisy udzielił stosownych wyjaśnień. Wszystkie informacje jakie uzyskałam od konsultanta potwierdzone zostały w dokumentach, które dotarły do mnie pocztą. Życzyłabym sobie aby wszyscy konsultanci na infoliniach byli tak uprzejmi i jednocześnie kompetentni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.