Kilka tygodni po otrzymaniu od ZUS-u wezwania do zawarcia umowy z otwartym funduszem emerytalnym zgłosiłam chęć przystąpienia do OFE za pomocą strony internetowej www.multiofe.pl. Następnego dnia zadzwoniła do mnie Pani informując mnie, że moje zgłoszenie zostało przyjęte i za kilka dni powinnam otrzymać list z umową, którą należy podpisać i niezwłocznie odesłać. Otrzymałam też dodatkowe instrukcje, np. aby nie wpisywać dat, nie dokonywać dopisków i poprawek. Informacje przekazane przez telefon były przydatne i istotne, znacznie ułatwiły mi poprawne wypełnienie nadesłanych dokumentów i skróciły czas poświęcony na czytanie instrukcji załączonych do listu.
Byłam pozytywnie zaskoczona, kiedy w kopercie znalazłam wypełniony druk potwierdzenia nadania, zaadresowaną kopertę zwrotną ze znaczkami i folder ochronny zapobiegający zniszczeniu dokumentów. List polecony priorytetowy i naklejka na kopercie z napisem dokumenty urzędowe utwierdziły mnie w przekonaniu, że moje dane osobowe są poprawnie chronione.
Kilka dni po odesłaniu podpisanych dokumentów otrzymałam list z kopią umowy a następnie informację dotyczącą korzystania z serwisu informacji telefonicznej i elektronicznej wraz z numerem kodu PIN, niezbędnym w procesie autoryzacji.
Korespondencja była napisana w sposób poprawny i zrozumiały, stanowiła odpowiedź na wszystkie pytania, które chciałam zadać, np: informacja ile czasu trwa przystąpienie do funduszu, kiedy zostanie uaktywnione moje konto, jaka jest wysokość składek i czy ich wartość rośnie. Forma listów, zwroty grzecznościowe i język dają świadectwo zaangażowania pracowników i budują zaufanie.
Pracownicy Multiofe przygotowali każdy szczegół dzięki czemu oszczędziłam czas i pieniądze (wszystkie przesyłki na koszt Multiofe). Wystarczy wypełnić formularz online, złożyć podpis i uzyskać pieczątkę placówki pocztowej na potwierdzeniu.
Jako wygląd miejsca obsługi ocenię stronę internetową www.multiofe.pl, niestety niezbyt dobrze. Należałoby poprawić kilka drobnych błędów, np: w zakładce "Przystąp do OFE online" wyrównać do lewej odnośnik "informacje dodatkowe". Treść jest interesująca ale strona powinna być bardziej czytelna.
Czas zawarcia umowy nie przekroczył 7 dni. Profesjonalna obsługa. Polecam.
Reklamacja, właściwie 3 z kolei, dotycząca butów Cresta brąz 37. Moje uzasadnienie polegało na wyjaśnieniu, że podeszwa odkleiła się od buta po oględzinach obsługa pokierowała mnie przez proces reklamacji. Wszystko przebiegało sprawnie i szybko. Łącznie odwiedziłam 2 salony- W Toruniu (CH Galeria Copernicus) i 2 razy w Warszawie (CH Arkadia)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.