Opinie użytkownika (1)

Dwa dni temu,...
Dwa dni temu, w czasie rozmowy przez internet, nagle straciłem połączenie z siecią. Po kilku próbach samodzielnej naprawy usterki zrezygnowany zadzwoniłem na infolinie Netii. Automat przekierował mnie w sposób jasny i klarowny do odpowiedniego numeru, poinstruował o wymaganym resecie routera i przygotowaniu danych do identyfikacji, co oczywiście zrobiłem. Następnie usłyszałem że o tej porze dostępna jest tylko obsługa techniczna. Wiedząc że mój problem ma podłoże tej natury spróbowałem połączyć się z działem "awaria usług internetowych" niestety mimo deklaracji że obsługa jest dostępna nikt nie podnosił słuchawki, a nie uważam by o tej porze mogło nastąpić przeciążenie linii. Zrezygnowałem więc i poszedłem spać. Rano okazało się że internet już działa co jednak nie wymazuje moich negatywnych odczuć co do obsłużenia mnie. Dlatego zdecydowanie nie jestem zadowolony z tego wydarzenia i jako konsument chciałbym by deklarowana pomoc techniczna rzeczywiście była dostępna.

Bogdan_47

14.10.2011

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi