Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że bardzo miła obsługa i na tym kończą się miłe słowa. Jako serwis to stanowczo odradzam. Hulajnoga elektryczna Motus 8,5 PRO jest jeszcze na gwarancji i reklamowałem akumulator który po zimie stracił dużo na pojemności. Serwis stwierdził że hulajnoga została zalana jakimś bliżej nieokreślonym płynem i gwarancja zostaje odrzucona. Czuję się przez ten serwis oszukany , dla tego ze hulajnoga nigdy nie widziała deszczu ani tym bardziej nie jeździła po jakiś nieznanych płynach. Serwis po prostu zrzucił winę na klienta obarczając go uszkodzeniem hulajnogi. Jeśli ktoś to czyta to nie polecam hulajnogi firmy MOTUS (bo możecie być zawiedzeni), ani serwisu który oszukuje klientów, bo nie chce wziąć ciężaru naprawy na swoje barki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.