Sprzedawcy w sklepie zabiegani, nie są do końca w stanie opanować ilości klientów znajdujących się wewnątrz. Nie zauważyłam większego zainteresowania moja osobą. Mimo, iż chciałam się kogoś doradzić, odniosłam wrażenie, ze sprzedawca nie ma czasu na zajmowanie się indywidualnym klientem. Czułam się zdana tylko i wyłącznie na siebie.
Wygląd personelu generalnie bez zarzutu, schludny i wzbudzający zaufanie.
Sklep czysty, nieciekawie wyglądały tylko ubrania, które czekały do rozwieszenia po przymierzaniu przez poprzednich klientów. To tez utrudniało odnalezienie rzeczy, jeśli danego rozmiaru nie było można znaleźć na wieszaku.
Na korzyść klienta wydaje się fakt, iż sklep posiada 2 wejścia. Sprzyja to łatwiejszemu przemieszczaniu się po Manufakturze, a co za tym idzie zwiększa szanse na większa migracje klientów po sklepie, jak również sprzyja robieniu przypadkowych zakupów. Z drugiej strony natomiast taka lokalizacja wymaga zatrudnienia dodatkowej liczby personelu. Tak jak wspomniałam na początku, nie każdy chce być anonimowy, a chcąc szybko zrobić zakupy i doradzić się personelu, nie zawsze ma taka szanse i rezygnuje.
W pewnym momencie dość duża kolejka do przymierzalni, natomiast miłe jest to, iż dla zniecierpliwionych udostępnione w poczekalni kilka gazet z moda młodzieżową.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.