Dziś robiłam szybkie zakupy w hipermarkecie Carrefour, nie miałam czasu na długie chodzenie i szukanie towaru. W pierwszej kolejności poszłam na dział z artykułami szkolnymi i od razu znalazlam tam to co potrzebowałam. Na calym dziale panował porządek, wszystko ułożone było według logicznej kolejności, ceny były przy każdym artykule, tak więc od razu wiedziałam co ile kosztuje. Następnie poszłam na dział spożywczy i chciałam tam kupić kilka artykułów z gazetki promocyjnej. Znalazłam je od razu wystawione w głównej alejce. Z zakupami skierowałam się prosto do kasy. Większość kas było otwartych, kolejek nie było, zostałam szybko i sprawnie obsłużona. Pani kasjerka była uprzejma i na koniec zachęciła mnie do wzięcia udziału w promocji i oczywiście w kilku zdaniach wyjasniła mi o co w niej chodzi. Profesjonalna obsługa, dobrze wyeksponowany towar, pozytywne ogólne wrażenie- takie są moje odczucia po dzisiejszej wizycie w markecie.
Będąc na większych zakupach w Realu postanowiłam kupić pączki w piekarni na terenie marketu. Podeszłam do kasy i stanęłam jako druga w kolejce. Przede mną stała znajoma pani sprzedawczyni i obie panie w najlepsze rozmawiały sobie o sprawach prywatnych. Żadna z nich nie zwróciła uwagi, że ja stoję za nimi, czekam na obsłużenie i w dodatku wszystko słyszę. Postanowiłam wykazać się cierpliwością i poczekać na koniec rozmowy. Po ok. 3 minutach panie pożegnały się a ja już wtedy zostałam szybko i sprawnie obsłużona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.