Pomimo tego, że byłam umówiona z agentem na konkretną godzinę, musiałam czekać około 10 minut. Agent obsługiwał innego klienta a ja stałam w zasięgu jego wzroku. Pozostali pracownicy nie obsługiwali w tym czasie klientów, jednak nikt nie podszedł do mnie aby zapytać w czym może pomóc. Po zakończeniu obsługi poprzedniego klienta, agent w bardzo miły sposób poprosił mnie do stolika jednak nie przeprosił za tak długie oczekiwanie. Podczas rozmowy utrzymywał ze mną kontakt wzrokowy. Wiedza i kompetencje agenta były na wysokim poziomie, otrzymałam wyczerpującą odpowiedź na każde moje pytanie. Agent w trakcie rozmowy wykazywał się cierpliwością i uprzejmością. Ubiór agenta był nienaganny podobnie jak wystrój lokalu, jednak na biurku, w zasięgu mojego wzroku leżały dokumenty z danymi osobowymi innych klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.