W celu sprawdzenia jakości usług firmy PZU zadzwoniłam w celach informacyjnych na bezpłatną infolinię. Obsługująca mnie osoba szczerze powiedziawszy wykazała się przeciętnym stanem wiedzy na temat oferowanych przez firmę produktów ubezpieczeniowych, ja jako osoba nie zapoznana w temacie miałam dokładniejsze informacje na interesujący mnie temat. Jednak muszę powiedzieć że osoba z którą rozmawiałam wykazała się mimo wszystko dużą cierpliwością, była grzeczna, ponieważ na wiele pytań nie potrafiła odpowiedzieć próbowała umówić mnie z doradcą.
W poszukiwaniu nowego telefonu udałam się do sklepu MIX ELECTRONICS, spodziewając się kompetentnego doradcy w kwestii zakupu, jakże wielkie było moje zdziwienie kiedy zamiast fachowych rad i wskazówek otrzymałam jedynie zdawkowe wręcz wyproszone informacje na interesujące mnie pytania, po czym sprzedawca zignorował mnie totalnie mówiąc że niestety musi iść..Gorzej niż źle!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.