W agencji były dwa stanowiska obsługi, przy jednym z nich był już obsługiwany klient. Wolna konsultantka natychmiast zareagowała na moje przybycie i zaprosiła mnie do siebie. Zapłaciłam za OC samochodu i za ubezpieczenie mieszkania. Pani konsultantka zaproponowała mi podniesienie o 10% wartości ubezpieczenia mieszkania za jedną złotówkę. W ciągu zaledwie kilku minut podpisałam dokumenty, dokonałam płatności kartą i otrzymałam korzystną ofertę za symboliczną złotówkę. Umowę przekazano mi w firmowej teczce formatu A5. Biuro jest niezwykle przytulne, czyste, ciepłe, na ścianach wiszą obrazy. Przed wejściem są oznakowane dwa miejsca parkingowe przeznaczone tylko dla klientów agencji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.