Po wejściu do sklepu na dział z laptopami zostałem szybko zauważony przez pracownika. Który przywitał się zgodnie ze standardami i zaproponował pomoc. Pracownik miał spora wiedzę produktową i potrafił odpowiedź na wszystkie interesujące mnie zagadnienia. Dostatecznie zapewnił mnie w sposób przekonujący, iż wybrany sprzęt spełni moje oczekiwania. Pracowni również starał się zachęcić do zakupu dodatkowych akcesoriów: torby, myszki, słuchawek. Z czego na te ostatnie się zgodziłem. Proponował również przedłużenie gwarancji, ubezpieczenie sprzętu, przygotowanie sprzętu do pracy, zapewnił o gwarancji najniższej ceny. Następnie zaproponował zakup ratalny, wydrukował kartę sprzedaży z rezerwacja i skierował do pracownika który zajmuje się tego typu formalnościami. Oceniam pracownika na dobry z plusem. Sama część wizyty która odbywała się na sali sprzedaży przebiegła sprawnie i miło. Pracownik ma sporą wiedzę produktową oraz entuzjazm i nastawienie na klienta. Chciałbym być zawsze w ten sposób obsługiwany.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.