Rozmowa telefoniczna dotycząca ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC. Personel obsługujący już na początku rozmowy sprawiał wrażenie zmęczonego , znużonego. Po sprawdzeniu asortymentu usług okazało się, że podawał błędne informacje na temat niektórych cen i zakresu świadczenia usług. Rozmowa długa , raczej mało konkretna. Nie odczułem chęci jak najlepszej obsługi klienta, obojętność. Wnioski : słaba obsługa, mimo niezbyt dobrego asortymentu usług i cen brak chęci aktywnego pozyskania klienta; z mojej strony ogólny brak chęci na skorzystanie z usług firmy
Cel: kupno obuwia sportowego. Personel raczej mało zainteresowany pojawieniem się potencjalnego klienta w sklepie, sprawiał wrażenie znudzonego. Po jakimś czasie spytano mnie czy można w czymś pomóc, wiedza na temat towaru i przeznaczenia (tj. sport) raczej zdawkowa. Z pewnością nie przekonało mnie to do zakupu mimo że asortyment i ceny godne uwagi.
Miła obsługa, oferta oraz ceny b.dobre, w godzinach moich odwiedzin brak kolejek , sporo czynnych kas, choc nie zawsze tbywa tak pięknie :/ Podczas gdy nie zgodziła sie cena towaru na półce z cena nabita na paragon, obsułga w kasie fachowo wytłumaczyla dlaczego tak jest i pokierowała co dalej zrobic (punkt obsługi klienta). W punkcie obsługi klienta szybko wytłumaczono o co chodzi, uśmiech na twarzy, pełna pomoc, natychmiastowe sprawdzenie jak wygląda sprawa na półkach sklepowych i z czego mógł wyniknąc problem. Fachowość. Zadowolony klient.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.