Rutynowa - zdawać by się mogło - czynność tankowanie paliwa. Niestety ospała obsługa sprowokowała mnie do napisania niezbyt pozytywnej oceny. Podróżując samochodem i zatrzymując się w strategicznych miejscach, takich jak stacje benzynowe, można by oczekiwać przyzwoitej jakości obsługi. Tutaj niestety tak nie było. Wrażenie negatywne dopełniło pytanie o fakturę po zapłacie i wydrukowaniu paragonu.
Zakupiłem kolejne auto, chcąc je ubezpieczyć skorzystałem z usług AXA. Kontakt telefoniczny był wzorowy, jak informuje automat wszystkie rozmowy są nagrywane, co niewątpliwie podnosi jakość przeprowadzanych rozmów i analiz wykonywanych przez doradców Axa. Po podaniu niezbędnych danych, obiecano mi w ciągu pół godziny przesłać na wskazany adres e-mail propozycję polisy ubezpieczeniowej. I faktycznie przed upływem 30 minut mogłem już wydrukować dokumenty i zawrzeć umowę ubezpieczenia.
Moje prywatne auto odstawiłem do serwisu w celu usunięcia usterki. Serwis sprawnie przeprowadził naprawę montując wcześniej telefonicznie zamówioną część. Miły kontakt telefoniczny, po naprawie auto zostało gruntownie umyte. Obsługa klienta na wysokim poziomie, standard godny naśladowania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.