Opinie użytkownika (3)

Rutynowa - zdawać...
Rutynowa - zdawać by się mogło - czynność tankowanie paliwa. Niestety ospała obsługa sprowokowała mnie do napisania niezbyt pozytywnej oceny. Podróżując samochodem i zatrzymując się w strategicznych miejscach, takich jak stacje benzynowe, można by oczekiwać przyzwoitej jakości obsługi. Tutaj niestety tak nie było. Wrażenie negatywne dopełniło pytanie o fakturę po zapłacie i wydrukowaniu paragonu.

Bartłomiej_3

01.10.2008

Circle K

Placówka

Wrocław, Dmowskiego 5

Nie zgadzam się (26)
Zakupiłem kolejne auto,...
Zakupiłem kolejne auto, chcąc je ubezpieczyć skorzystałem z usług AXA. Kontakt telefoniczny był wzorowy, jak informuje automat wszystkie rozmowy są nagrywane, co niewątpliwie podnosi jakość przeprowadzanych rozmów i analiz wykonywanych przez doradców Axa. Po podaniu niezbędnych danych, obiecano mi w ciągu pół godziny przesłać na wskazany adres e-mail propozycję polisy ubezpieczeniowej. I faktycznie przed upływem 30 minut mogłem już wydrukować dokumenty i zawrzeć umowę ubezpieczenia.

Bartłomiej_3

01.10.2008

AXA

Placówka

Nie zgadzam się (13)
Moje prywatne auto...
Moje prywatne auto odstawiłem do serwisu w celu usunięcia usterki. Serwis sprawnie przeprowadził naprawę montując wcześniej telefonicznie zamówioną część. Miły kontakt telefoniczny, po naprawie auto zostało gruntownie umyte. Obsługa klienta na wysokim poziomie, standard godny naśladowania.

Bartłomiej_3

01.10.2008

Fiat

Placówka

Lubin, Ścinawska 23

Nie zgadzam się (14)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi